Få muligheten til å vinne gavekort:Delta i Elbilforeningens medlemsundersøkelse

Elbilforeningens viktigste undersøkelse sendes ut i dag til 120.000 medlemmer.
Er du medlem i Elbilforeningen har du nå muligheten til å gi oss tilbakemelding på hva du synes om arbeidet vi gjør.
Sett av 5-6 minutter til å svare på undersøkelsen som sendes ut på e-post til alle medlemmer i dag. Da kan du også bli med trekningen av 10 universalgavekort til en verdi 1500 kroner.
Er du medlem og ikke fått undersøkelsen i innboksen din i løpet av dagen? Sjekk spamfilteret ditt og ta kontakt med oss på [email protected], dersom undersøkelsen ikke har kommet fram.
– Elbilister i hele landet skal se nytten av å være medlem i Elbilforeningen. Derfor er vi helt avhengig av å få medlemmenes synspunkter på vårt arbeid, sier Erica Munthe-Kaas, leder for Medlemskap og CRM i Norsk elbilforening.

I medlemsundersøkelsen svarer du på spørsmål om alt som handler om medlemskapet. For eksempel dette:
- Hvordan opplever du kontakten med vår medlemsservice?
- Hva synes du om ladetjenesten vår, ladebrikken og Elbilappen?
- Hva er din mening om vårt politiske arbeid eller utspill i media?
- Hvordan opplever du våre medlemsfordeler?
– Nå har du sjansen til å gi oss din tilbakemelding, og vi setter stor pris på at du tar deg tid å svare på spørsmålene våre, sier Erica Munthe-Kaas i Elbilforeningen.
Alle svarene blir anonymiserte.



