Som medlem i Norsk elbilforening får du tilgang til en av Norges mest brukte ladebrikker. Elbilforeningens ladebrikke gir deg tilgang til ladestasjoner over hele landet, og er både raskere, enklere og billigere enn å lade ved bruk av SMS.

Spørsmål og svar om ladebrikken
Vi opplever svært sjelden at det er noe galt med selve ladebrikken. I de fleste tilfeller er det ladepunktet som sliter med å kommunisere med brikken eller brukerfeil. Prøv gjerne brikken på flere steder og sørg for at du følger instruksjonene på ladepunktet.
NB! Ladebrikken vil ikke fungere på hurtigladere om den ikke er registrert hos den enkelte ladeoperatør. Les mer om hvordan du aktiverer ladebrikken.
Om dette ikke løser problemet ta kontakt med vår medlemsservice eller kontakt de som drifter ladepunktet.
Ny ladebrikke kan bestilles ved å sende en e-post til medlem@elbil.no. Ny ladebrikke koster 100 kr og vil bli sendt til registrert postadresse. Om den bortkomne brikken er registrert opp mot hurtiglading må du kontakte de ulike operatørene brikken er registrert hos og be dem om å sperre brikken.
Ny ladebrikke bestilles ved å sende e-post via vårt kontaktskjema. Ny ladebrikke koster 100 kr og blir sendt i posten. Kjøp av ladebrikke krever gyldig medlemskap.
For å registrere ladebrikken opp mot hurtiglading, må brikken registreres hos den enkelte operatør. Du kan se hvordan det gjøres her.
Ta kontakt med oss på medlem@elbil.no eller på 90 70 45 45